lördag 1 mars 2008

...vår i luften

Har haft en härlig känsla hela veckan... det är ju vår på gång! Jag älskar när det blir ljusare och våren kommer. Jag älskar tulpaner! =0)

England förra helgen var toppen - skönt att få en minisemester. Kul att träffa hela familjen over there... denna veckan har flutit på. Det var klubbkväll på Arkivet i torsdags. Fick shoppat lite förstås. Kul också att träffa övriga i designteamet. Ser fram emot att lära mig massor av alla duktiga scrappare och kortmakare...

Här är några av mina första DT kort för Arkivet förresten:


Jag bara älskar påskstämplarna, de är Arkivets egna!! Sista kortet är stämplat med Penny Black stämpel, och gjort i min favoritfärg för tillfället -lila förstås!!
Här är även ett kort jag gjorde till en kollega som fyllde 50 (men som ser ut som 30!!):
Dags att fortsätta med tvätten...och kanske ladda lite för schlager ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de var kul att man fick ett ansikte live på alla dt's
Fina kort du har gjort.
ha en bra helg