söndag 2 mars 2008

I wish...

...födelsedag snart....och idag när jag skulle komma på några saker som jag kan önska mig, inser jag...det finns massor.
* Berlocker till mitt Thomas Sabo armband
* Tofflor (innetofflor, men gärna med lite "sula" så man kan hämta posten =)
* Driver (då kanske, kanske jag kan slå lite längre i utslagen...)
* Iittala ljuskoppar i rosa (vårigt!!)
* Svart, stor pepparkvarn (en lite värsting typ)
* Gummistövlar (såg snygga på Lindex faktiskt, tips ;-)
* Underkläder (alltid kul)
* Höganäs gratängform, svart
* Vit skjorta
* Cool handväska

...ojdå! Lite saker är mer want to have än need to... men men.

I wish...

1 kommentar:

Rultan sa...

Tack för tipsen, jag står alltid som en fågelholk när det gäller presenter. Korten du gjort var fantastiska. Lister i all ära men detta var snyggare. Kramiz