torsdag 6 mars 2008

Friiii

....skönt att jobba kväll ibland, det känns så mysigt att gå och pyssla här hemma i lugn o ro. Gick ändå upp vid halv 8, åt lång frukost och kollade på morgontv. Uppdaterade mig lite i bloggvärlden. Har nu också hunnit scanna in sista veckans produktion av kort...visar några här:

Härlig äppelgrönt, gillar kombination med äppel, turkos o brunt! VÅR!
Har fått lite noja på OH sen Arkivets Make n Take förra veckan - det lyfter mycket. Här syns det lite dåligt - men swirl:en är stämplad på OH och de svara blommorna är fästa i OH.
Har dessutom fått till lite chalkade kanter och skrynklade papper... gillar det mer än jag trodde, det blev två kort av bara farten!!

Ha en härlig dag i sooolen! Jag njuter av våren (köpte 2 par härliga vårpumps igår, ett tydligt vårtecken för mig =)

3 kommentarer:

Jonna sa...

Kanonfina kort. Med vad är OH? Vänta slog mig nu, overhead kanske.

Ha det gott.
Kram

Anonym sa...

Vilka läckra kort du har gjort!!
//Petra

Therese sa...

Hej!
Ja vi hade en trevlig dag:) ni med?
Var inte helt säker på att det var du heller först:D // Therese