måndag 24 mars 2008

Påsk-sjuk

Puh! Vilken pärs det är att vara magsjuk. Men inget ont som inte för något gott med sig, för jisses vad jag har skapat i helgen! =) Har gjort en del nya kort till Arkivet, samt skapat lite annat för dom - som jag inte kan avslöja än... ni får med spänning vänta till mässan. Ja, för ni har väl inte missat att det är stor Scrap-och stämpelmässa i Göteborg nästa helg (29-30 mars). Arkivet är ett av utställarföretagen, signa upp för deras nyhetsbrev nu så väntar ett schysst erbjudande inför mässan!!! =0)

Här är iaf 2 kort och en prinsess-ask så länge:


Har använt Versa Color Lime för att stämpla den fina blomstämpeln från Penny Black. Sen har jag embossat med Lime - så vårfint.




Ni kan som vanligt säga till om ni vill veta något mer om vad jag använt och hur jag gjort!

Nu ska jag försöka få lite luft (en kort promenad gör nog susen för en sjukling som mig) i snölandskapet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig, eller kanske inte *L*.Självklart ses vi på mässan. Jag kommer förbi båda dagarna. Får ju inte gå miste om nåt. Fina kort och den lilla asken är underbar. Jag ska göra mina bidrag i morgon.
Kram Petra

Rultan sa...

Du är superduktig, hoppas Påsk-sjukan är över för denna gång

Jonna sa...

Hoppas att du mår bättre. Kanonfina kort.

Jonna sa...

Hoppas att du mår bättre. Kanonfina kort.

Therese sa...

Vilken snygg ask!!!! :D