onsdag 13 februari 2008

Här är dom!

Har nu skapat färdigt med mitt första paket från Arkivet. Påskkort mm. Lovar att visa så fort jag får.. så länge, några av korten som skapades till Arkivet...i ansökan till DT (varav några utav dessa redan visats på Arkivets blogg förstås... )

Har idag surfat runt på övriga DTs bloggar och kikat - så kul att se hur duktiga alla är!! Tänkte länka vidare till dom här - men vill fråga dom först, jag återkommer om det.

Här har jag inspirerats av min favorit Marie Robe (tack snälla för allt du delar med dig!). Kaninen flyttas upp i samband med att man drar i den gula fliken. Kortet är tänkt som en kalasinbjudan...

Godnatt i natten!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt okej att länka vidare "till" mig.
Väntar spänt på att få se vad du har pysslat ihop för fint för Arkivet :)

Marie - Med mina händer... sa...

Tack, snälla du! :-) Älskar dina kort! Superfina. Stort grattis till din dt-plats, ska bli kul att se vad du skapar framöver.
Kram